Söndag

Åhhh,jag har fortfarande feber...den vill inte släppa taget om mig.
Om jag äterimage339var 3-timme så går det ganska bra...håller febern lugn..
Men nu har jag ju börjat hosta oxå.....åhhh,vad trist!!
Som tur är jag ledig imorgon,får se om jag kan gå och jobba på tisdag...?..

I eftermiddag är det julgransplundring på brandstationen som jag missar,de brukar alltid äta tårta där,så haf får hoppas att Micke kan vara snäll och ta med sig en bit hem till mig.

Jag ska titta påimage340i eftermiddag.
Tycker ju att den serien är så himla bra!!

.
/Anette

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker också om OTH! /Cissi.

2008-01-20 @ 13:17:16
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Fia

Usch då. Hoppas du blir frisk snart då!
Inte kul å va sjuk!
Snart efter maten ska jag skriva om nattens bravader i min blogg. När jag va fyllechaffis:)
Vi hörs!

2008-01-20 @ 17:22:22
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0