Måndag...

Måndag igen,veckan startar...
Imorgon så är det mesta som vanligt igen,barnen börjar skolan...får in lite rutiner igen....gå och lägga sig i tid...få lite egentid!!

Vi ska börja med en "belöningsorm" här hemma,får se om det hjälper.
Barnen har en förmåga att inte göra som vi vill(är nån förvånad)så då tänkte vi att vi ska belöna gott medarbete...haha,oj,vad det låter bra!!
Kanske funkar,kanske inte.....
Har ni tips på hur man kan få saker att funka lite bättre...framförallt att inte reta ihjäl sig på sitt syskon!!

Jag ska hem till mamma och hämta Anton,han har varit där medans jag jobbade(sitter 15 min på bibblan och skriver).
Vågade inte ha barnen hemma själva.......

Ha det bra!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej...
tack för att ni såg till att jagkom till oxelösund

mormor

2008-01-07 @ 16:39:10
Postat av: Annsingen

Oj så jag känner igen det där med syskonkärlek.
Tack för din omtanke.KRAM!

2008-01-07 @ 18:34:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Så du menar att brandmännen inte går omkring i sina "uniformer " hemma ,uppknäppta och visar sin bruna håriga bringa medans dom stabilt håller slangen i ena handen??
Fan! Trodde ju jag:)

2008-01-07 @ 18:50:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Nilla

Oj jag har en 7-åring + en 13-åring och jag lovar att syskonkärleken bara sprudlar ha ha inte ..ibland kommer man på knep fast på nått konstigt sätt så blir de förlegade ganska fort..tror barnen är klokare än vi vuxna ibland ialla fall Lycka till

2008-01-07 @ 19:06:44
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0