Lördag

image251



Det blåser och blåser,vill inte ens sticka ut näsan och gå till brevlådan.....hemskt!!!
Resten av familjen är på fotbolls cup(antons första),spännande för honom!!

Tror ni att det blir roligare om jag använder dessaimage252rosa hjälpmedel till att städa idag....
Vem vet??

Mamma har nu fått någorlunda koll på det här med internet och har oxå hittat hit till min blogg,sa lite surt
"du skriver om papppa.men inte om mig"....så nu skriver jag till DIG,MAMMA.....
Mamma och jag på julafton......i alla år har jag fått hört att jag är lik min mamma.....
ni som inte känner mig....är vi lika....?+att jag och Johanna ska vara väldigt lika....är vi?

Starka släktband som inte går att förnekas,haha.

Ha en trevlig lördag,ikväll vill jag titta påimage256.
Kram
/Anette


Kommentarer
Postat av: Lotta

måste erkänna att du och Johanna e VÄLDIGT lika.. :-D fast det har jag iofs tyckt hela tiden.. :-)

2008-01-06 @ 08:21:13
URL: http://Lottsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0