Ledig...

Ojoj...jag har ju fullt upp idag....

image261så såg det ut i källaren idag...så det var bara att sätta igång.

Julgranen åkte ut igår och de mesta barren ramlade ju såklart av(jojo har tagit kort,ska visa dem senare)så jag dammsög igår,men får nog ta ett tag till...hittar de överallt.

Barnen är i skolan,så jag sitter vid datorn och letar Phuket info,finns hur mycket som helst.
Läser i alla forum jag hittar
(jag är så,det vet alla som känner mig...vill ha koll,så vi får ut det mesta av det bästa).

Äntligen så skiner solen här,har ju varit grått och trist så länge jag kan minnas(känns det som).

Anton slutar skolan 13.20,då ska jag möta honom.
Trist för han att gå över det eländiga "gärdet" var dag...

Ha det bra idag!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt blogg :D

2008-01-10 @ 10:46:01
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Linda

När ska ni åka?...

2008-01-10 @ 11:00:49
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0