Här igen...

God fortsättning på det nya året......2008....Oj,nu ska man lära sig att säga rätt årtal,tycker det är lite svårt så här i början.
Här kommer lite om vad vi har pysslat med;

På nyårs afton så var vi hemma hos några vänneroch.
Och deras härliga söneroch.

De hade köptimage234det hade jag aldrig provat innan.Det var ju jättekul,ju.....
Jojo och jag hade riktig fajt,jag vann på de"gamla"låtarna och hon vann de nyare.

Sedan var tävlingen igång,jag hade ett ess i ärmen,jag var ganska nykter(skulle jobba dan efter)så jag hade lättast att fokusera på uppgiften...haha.
Tom Micke sjöng....hans lag vann,han sjöng med.

Jaaa,vi hade det jättekul!!
God mat i goda vänners sällskap,precis som det ska vara!!

/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Micke mus ser riktigt pigger ut:)

2008-01-02 @ 20:59:21
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Anna W

Gud va johanna o du är lika!! kram

2008-01-03 @ 09:20:48
Postat av: Anette,svar till Anna

Hejsan...
Jo,det är några som har sagt det innan...haha...johanna blir tokig var gång.
När jag var liten så sa alla att jag var så lik mamma,då måste det ju betyda att hon är lik sin mormor...haha.
Ha det bra och hälsa familjen,tack för julkortet
Kram Anette

2008-01-03 @ 20:25:15
URL: http://johantonsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0