Att lägga ut bilder på bloggen..

Läste på Englas blogg...
http://annamirjamaria.blogg.se/1199428451_snott_bild_p_vr_dotte.html


Snott bild på vår dotter

2008-jan-04 @ 07:36
Precis som många uppmärksammat så har någon snott en bild på vår nyfödda Jolie och lagt upp den på Webbisar som Joline med andra föräldrar, annat födelsedatum, längd och vikt. Jag mailade Webbisar i förrgår och de har varken svarat på mailet eller tagit bort bilden. Vad gör man i en sådan här situation? Jag tycker det är riktigt obehagligt och olagligt om inte annat!

Men vad trist....så resultatet för henne är att hon inte lägger ut fler bilder på sin dotter.
Det gäller att tänka på vad man lägger ut för bilder...
ska kolla det där med vattenstämpel på...
/Anette

Kommentarer
Postat av: Elin

och nu är du med... Tackar jag är säker på att jag får en superb kväll :) Vad sak dy göra?

2008-01-06 @ 18:29:28
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0