Delfinal 2....

Den här delfinalen tycker jag kommer att bli lite mer spännande....



1. Ola Svennson - Love in a stereo...hoppas det är en up-tempo låt!!
image397
2. Lasse Lindh - Du behöver aldrig mera vara rädd...hmmm,vem är han?
image398
3. The Nicole - Razborka...vet inte heller vem det är
image399
4. Alexander Schöld - Den sista svalan...kommer ihåg han från "fame factory"lite barnslig röst
image400
5. Rongedal - Just A Minute...det är ju tvillingparet som har körat i många år
image401
6. Sanna Nielsen - Empty Room...sanna är ju en melodifestivalstjej
image402
7. Andra Generationen- Kebabpizza Slivovitza...hmm,kebabpizza i titeln,näää hellre på tallrik
image403

8. Johnsson & Häggvist - One Love...klara till final redan innan eller??
image404


Mitt tips innan är att:
till final går låt nr 8 och 1
till andra chansen låt nr 6 och 4....

Haha...kanske har tokfel!!

Vad tror ni???

/Anette

Kommentarer
Postat av: T

Den här delfinalen kan jag inte se, kräk- Nielsen är med och då får jag mardrömmar!
Tack, vi har också strålande sol här, utanför Gävle. Vart finns du?

2008-02-11 @ 16:10:38
Postat av: Cissi

Håller nog med - det är ju de enda man känner till på förhand. Men det kan ju vara nån överraskning... /Cissi

2008-02-11 @ 17:29:05
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0