Utmanad av Miss Decibella....


http://dmisenius.blogg.se/

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Så här kommer nu 7 sanningar om mig;

1-Kan ha förutfattade meningar om folk innan jag själv har träffat dem,svårt att ge dem då en chans.
2-Kan vara sån att de som jag gillar,visar jag klart och tydligt till....medans de som jag inte "gillar"har jag svårt att se nåt positivt med(jaaa,jag vet att det är hemskt)
3-När jag vill säga nåt tex på möten så kanske jag inte säger vad jag vill ha sagt,för att Jag tror att de tycker att jag är "bossig",så då blir jag tyst istället....suck,så man är!!
4-Att jag älskar min man så mycket(oj,det kanske skulle stått först??)
5-Att jag vet att;hur jag är idag är präglat av hur jag hade det när jag var mindre/tonåring.
6-Att jag ändå med facit i hand har ett jättebra liv och helt underbara vänner.
7-Att jag älskar att gå ut och dansa,schlager here i come!!(de som känner mig blir inte förvånade).

Men oj,jag är ju så ny på det här med bloggande,så jag kan nog inte komma på 7 bloggadresser,det får
"duga "med......

Så jag får väl utmana;

http://fianz.blogg.se/

Hmmm,bröt jag hela kedjan nu??
Filåt isåfall.

Ha det bra!!
/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0