Första inlägget.

Jaha,nu har jag oxå skaffat  mig en blogg.
Man läser ju många bloggar och blir alldeles imponerad av hur fina de är och välskrivna.
Så nu ska jag oxå prova på.

Idag så börjar jag 13.45, barnen är i skolan så jag hade lite tid över.
Jag brukar vara med min son i skolan när jag är ledig,är ett extra stöd till honom eller rättare sagt till hela klassen.
När jag är med så känner han sig tryggare och funkar bättre.
Har läst boken"självkänsla" av Mia Thörnblom....och vi jobbar en hel del med det här hemma, att stärka hans och våran självkänsla(det borde vara självklart,men det är inte så lätt)

Har förmånen att kunna jobba 72%,så då blir det en del lediga dar mitt i veckan. Och har ju då chansen att vara med honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0