Torsdag

Suck...internet funkar inte hemma,så jag skriver en stund på bibblan när jag håller Anton sällskap.


Alltså att baka pepparkakor kanske inte alltid är så kul,men nu kan man baka "pipparkakor"...
tänk att plocka fram dem vid lucia och bjuda svärmor på...haha.

image149
Hittat på coolstuff.se.

Fickr förfrågan om att sätta ut en annan rolig bild på en skadad bror.....den kommer Fia,måste bara gå igenom bilderna lite.

Nån som har nåt bra boktips på en spännande bok helst av en svensk författare??

Imorgon ska jag till Sthlm på kurs ang persnlig assistent.Bara över dagen,men det ska bli jättekul!!

På fredag så är det ju bara 3 kvar i IDOL...vilka 2 tror ni går till den stora finalen??..

Nu ska jag kolla lite på era andras bloggar.
Ha en trevlig kväll!!

Kram
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, tänk o bjuda mormor på dem då:P
Har också sett de där formarna. Lite småroliga.
Vad bra att Paint-Ball bilden kommer:P

Vad är det för fel på erat internet då??
Ha det!
Kram

2007-11-29 @ 18:16:03
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej!
Åh tack va gullig du är, uppmuntran är den bästa medicinen! ;-)
Ja, vi får se hur det blir, hoppas att vi kanske kan lösa vårat egentliga lilla problem!
Jag kanske ska baka "pipparkakor" istället, skulle garanterat bli den populäraste formen...*hi,hi* "Årets kaka" kanske!
Tack för de vänliga orden!
Kram

2007-11-29 @ 18:17:24
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Cim

Har precis läst ut "Mias systrar", det är samma författare som till "Gömda", "Asyl" och "Mias hemlighet", alla fyra böckerna rekommenderas myyyycket varmt!!! Ha en härlig första advent!!! kramen

2007-11-30 @ 10:57:08
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Vad jobbigt att inte ha internet! Man blir ju beroende! =)

Menar du boktips för dig, eller till barn? Böcker från svenska författare jag gillar: Läckberg, Alvtegen, Roslund&Hellström mm. Senaste favoritböckerna är ju Stieg Larssons triologi.

Kram,
Anna

2007-11-30 @ 11:13:00
URL: http://annasv.blogg.se
Postat av: Pappa Kenneth

Hej
Stackars DU, har du abstinens, kan inte komma in på bloggen. Suck, eländes elände.
Men vi kan läsa dina gamla funderingar.
Igår var Gittan och jag och lyssnade på Lars
Winnerbäck i en fullsmockad idrottshall i Karlshamn. Mycket bra konsert, rekommenderas på det varmaste. Lyssna gärna på texterna innan, dom är minst lika bra som musiken.
Ikväll har vi sista dansen på vår internationella folkdans innan juluppehållet.
Vilken final det kommer att bli på Fredag mellan Amanda och Marie. Vi gillar båda.
Pappa, Gittan och Fazzy

2007-12-01 @ 15:45:18
Postat av: Mira

De där pipparkakorna hade jag lätt kunnat bjuda min svärmor på!!

Hoppas internet snart löser sig för dig!

2007-12-02 @ 20:55:12
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Hoppas ert internet kommer tillbaka snart! Saknar dina blogginlägg! =)

Kram,
Anna

2007-12-03 @ 10:20:16
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0