Torsdag...

Så här känner jag mig.....image88.
Trodde att jag var bättre,men jag känner mig hängig,men inte så mycket att jag inte kan jobba...men tillräckligt för att inte orka med nåt annat....som träna tex(jag vill verkligen,men orkar inte just nu)får försöka pallra mig dit nästa vecka....då ska jag INTE ha några svepskäl!!

I Johannas klass har de bestämt genom omröstning att de ska åka till Göteborg på klassresa,kul!!
De åker väl i maj eller nåt.....när jag gick i skolan så åkte vi på lägerskolor och sånt,men de har inget sånt på sin skola.
Det är synd!
Det blir ett kul minne för dem innan de säras för högstadiet.

Anton var på fotbolls träning igår,han tycker det är jättekul.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite på min nylånade bokimage89hoppas att den är bra.

image90/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0