Tom och chockad...

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes


Jag vill/orkar inte känna efter hur det är just nu!!
En kvinna som stod oss väldigt nära dog igår morse.
Hon skulle ha packat sin väska och rest iväg med sin gubbe och vänner i lördags,men fick inte åka av läkarna.
Men hon åkte ändå,fast till ett helt annat ställe.

Jag trodde verkligen att hon skulle klara av det här nu,sen hon hade avslutat sina behandlingar,men hennes kropp orkade tydligen inte hur mycket som helst.

Vi har knappt hämtat oss ifrån ett annat dödsfall och så händer det igen.
Hur mycket ska de/man behöva stå ut med egentligen......
Nu får det vara nog!!!

Mina tankar går till hennes nära och kära.


Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud, 
men du kan hindra hem från att bygga bo i ditt hår
Kinesiskt.
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Hörde av Micke om d där.Jobbigt!!! Ni får hälsa till dem andra o du till familjen!!!
Hon och K får ta hand om varandra där uppe nu (om man kan skriva så). Så svårt att veta vad man ska säga när sånt här händer!

Ta hand om er! Vi hörs i helgen när nåt av barnen ska komma hit!

Kram Fia

2007-11-20 @ 11:02:35
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Jag beklagar sorgen!

Kram,
Anna

2007-11-20 @ 11:05:17
URL: http://annasv.blogg.se
Postat av: Tessan

Sorg är alltid tungt,saknaden oändlig men samtidigt en kunskap för oss som måste leva vidare med saknaden & leva på minnen.

2007-11-20 @ 20:57:59
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0