Söndag

Igår när jag vaknade och tittade ut med trötta ögon så såg det ut så här.....




Jag blev ganska paff,det kom ju så himla fort!
Anton och en kompis slet på backarna häromkring med sina pulkor och bobar.....kul för dem!!

Innan jag skulle börja jobba så åkte vi till em möbler för att kolla på soffor,
min mamma köpte en hörnsoffa där som är jättesnygg,så vi är lite sugna på att köpa en likadan....

Så såg det ut när Micke provade den,haha...
Vi får väl se om vi slår till....




Idag kl 10 hade Anton innebandy träning,det var en halvtrött mamma som satt där och kollade på  när de tränade.

Jag hade med mig min bok som jag läste,det börjar bli riktigt bra och spännade,gillar svenska kriminalare.




Ha en bra söndag!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hej igen
jag hade tydligen inte läst allt.
Jan kan bara konstatera att jag bor i rätt ända av Sverige, VI HAR INGEN SNÖ
Kram Pappa

2007-11-11 @ 16:56:53
Postat av: AnnaSv

Låter som ni har haft en härlig söndag! Min son vill också börja spela innebandy men han får nog vänta ett tag till.

Kram,
Anna

2007-11-12 @ 11:20:33
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0