Snö och kallt...

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Oj,vilket snö(o)väder det kom förbi under förmiddagen,snöra bomullstussar flög förbi utanför fönstret.
Det är med delade känslor jag tar emot vintern,men man kan ju inte göra så mycket åt det precis.

Jag längtar till den 24 november för då ska jag och Micke ta våran årliga tur till Stockholm för att köpa julklappar.
Vi bokar hotellrum en natt och sover över,mysigt!!
Funderar på om vi ska gå och titta på"Sound of Music",vi får väl se om vi orkar,men vi brukar vara slut på kvällen när vi har sprungit omkring i affärer.

Nu kom skidåkaren hem,så nu ska jag laga middag.
Ha en bra kväll.
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

/Anette

Kommentarer
Postat av: Mira

Vad mysigt det lät med att åka till Stockholm på tu man hand, sova över och julshoppa.

Tror knappast min käre make skulle vilja "hänga på" något sådant.

Ha en trevlig afton!

2007-11-13 @ 20:41:20
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Vad härligt med shoppingresa med hotell! Förstår att du längtar!

2007-11-14 @ 15:02:37
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0