Onsdag


357742-41

Jag träffade en kvinna nu på morgonen,på kommunen ang att jag vill börja som kontaktperson,så hon skulle höra av sig när det kom in nåt intressant.
Jobbar 70% så jag tänkte att jag har ju tid att göra nåt annat oxå,man blir líte som en betald kompis,hitta på roliga saker tillsammans.

Skulle ju följa med Anton till skolan och kl 9 skulle de gå på bio ,men mitt möte var slut vid 9,så jag hann inte följa med honom,möta upp han efter filmen istället.
Så nu fick jag lite tid över,så då tänkte jag att då kan jag passa på att skriva imin blogg,så jag sitter nu på bibblan.

Ha det bra idag!!
357742-52
/Anette

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå där kompis!
Hoppas att allt är bra med er.
Vi måste hitta en helg när vi kan umgås lite :-)).
Kul och läsa din Blogg.
Hur fixar man en sådan.
Kramizar Sandra

2007-11-07 @ 19:23:20
Postat av: anette

Hej Sandra...
kul att du tittade in och lämnade en kommentar!!
Jaaa,när kan ni då??
Klart vi måste ses(och det fort).
Det är inte så svårt att fixa en blogg....jag kan hjälpa dig om du behöver hjälp!!
Ha det bra.
Kram /Anette

2007-11-08 @ 14:03:33
Postat av: Fia

Hej! Har gjort en ny blogg då min Fianz krånglade. så nu heter jag DagarMedFia.blogg.se:D
Ha det så bra!
//Fia

2007-11-08 @ 14:19:17
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0