Onsdag kväll...

glitter graphics
Idag har jag varit ledig,Anton fortfarande nånting med,hes och ont i halsen+nåt med magen,så han fick vara hemma idag oxå.
Imorgon kommer min mamma hit och passar han medans jag jobbar.
Skönt att hon har flyttat hit,att ha henne i närheten.

Jag bara väntar och håller tummarna att den stundande begravningen vi måste gå på inte kommer bli åter igen på Johannas födelsedag(borde inte ta så lång tid).
För 3 år sen så var ju på begravning på hennes födelsedag,
Verkligen inte kul,inga minnen ifrån hennes dag utan bara allt det andra som hände den dagen.
Fast hon har inte nämnt nåt om det.
Barn är ju förståndiga och tålmodiga när det väl gäller.

Värre är väl minnet från förra julafton.....då alla utom jag hade vinterkräksjukan,det minns de med avsmak,haha.
Jaaa,det var ingen höjdare!!
Jag satt och åt julmat i köket själv,alla andra tyckte att det luktade illa.

Hann inte gå på linedance idag heller,trist!


Hoppas att ni får en trevlig kväll,krama om de ni gillar lite extra.
Mina tankar går till M`s nära och kära.

glitter graphics
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, kräksjuka ser jag mkt gärna att jag är fri från i år!! Det va verkligen inte skoj. Fick väl skiten fråm gamlingarna när jag jobba där. Gick ju
överallt!!! I år ska du nog verkligen inte behöva käka julmat själv. En anna käka isglass o såg Kalle Anka för ett år sen!!!

2007-11-21 @ 22:33:02
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Anna W

Hej!!
Men har anne britt flyttat upp???
Va skönt för er allihop o ha nära till varann!!!
Kram

2007-11-22 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0