Måndag kväll....


Glitter Comments @ SweetComments.net 
Tillbaka till bloggen.....HEJ!!

Nu är vi nästan klara med julklapparna.....skönt.
På kvällen efter att vi hade vilat en stund på vårt hotell så åkte vi till.
Vi var sugna att titta på bio,så det blev det är tredje filmen om Bourne.
Den var bra,fast det blev lite väl våldsamt i slutet,riktig action film.

När vi väntade på att filmen skulle börja så började några att bråka och en massa vakter sprang fram....
killarna var väl kanske 10-13 år.
Smågrabbar som ska visa upp sig och leka"allan".
Jag undrar vad deras föräldrar gör när de larvar sig på Heron City.
När bion var slut vid 23,så var det fortfarande en del barn(de är ju faktiskt det)kvar och sprang omkring och"lekte".

Tur att man bor i liten stad,där jag har någorlunda koll på vad hon gör och vilka hon är med(storläsare av skolkatalogen och lunarstorm).

På söndagen var vi på Ikea och kollade på ev bokhylla,nu när vi ska byta soffan(13 år)så blev sugna på att byta det andra oxå....hur ofta gör man sånt.....man bara går i det och aldrig byter....så nu är det kanske dags med lite förnyelse här i huset.
Tjoooohoo!!

Tänk att det är mindre än 4 veckor kvar tills julafton!!
Helt otroligt vad tiden rinner iväg,snart är det dags att plocka fram det blir så fint ljus då här hemma....mysfaktorn blir hög.

Nu ska jag surfa runt lite på andras bloggar och sen ska jag kolla på Peking express.

Trevlig kväll!!

/Anette

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Välkomna hem!

Heron City är som en
enda stor fritidsgård. Tyvärr har de flesta vuxna lämnat Heron City och därför kan barnen leva rövare som de vill. Tråkigt men sant. Jag blir alltid lika bestört när jag är där och tycker inte alls att det är så bra som det skulle kunna vara. Och det blir bara sämre och sämre...

Jag tror inte de där ungdomarnas föräldrar har någon koll på vad deras ungar gör. Och troligtvis har de abdikerat från sin föräldraroll för länge sedan... Sorgligt.

Skönt att ni har haft en bra helg!

Kram,
Anna

2007-11-27 @ 10:18:46
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0