Måndag kväll....

Idag var jag med Anton i skolan.
Lika kul som alltid!
Åt "kebabskoj",potatismos med kebab bitar,om man hade många rödbetor till så var det ganska okej...men det såg verkligen inte aptitligt ut.
Förstår inte varför de ska mixa ihop maten,bättre att ha var för sig.
Oftast smakar inte maten speciellt mycket heller.


Här är Anton och jag ute på matrasten,det var ganska kallt...brrr!

Här är Antons lärare,Josefina.
Hon är toppen,gillar henne jättemycket som lärare.
Hon är rättvis och konsekvent. Glad att han fick henne som lärare.



Efter att jag varit med i skolan så åkte jag och tränade.
Det var nästen 2 veckor sen,så nu måste jag komma igen,inte tappa suget.
För det är ju verkligen kul när jag väl kommer igång.
Så kämpa på nu,Anette!!

Har nog inte nåt mer att säga om idag...
Så ha det gott,så hörs vi en annan dag!!
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0