Lördag

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes



GODMORGON

Vi åkte ut till Em möbler och köpte den där soffan,men den kommer tyvärr inte förrän i mitten av januari,så det blir en långväntan.
Men tiden går ju så fort och soffan vi har,har ju inte rasat ihop eller så,så vi klarar oss med den här.

image115



Vi var på hockey igår kväll och såh Hammarby bli slagna med 6-3.
Men vissa från supportklubben Hammarby var ganska stökiga,så det var extrainkallad polis och vakter.
Så himla onödigt att det ska bli bråk över sport,förstår inte det!!
Lite olustigt att med sig barnen på såna här arrangemang.

 Igår fick mattias lämna Idol.
Såg inte programmet igår(har det inspelat) så jag vet inte hur/vad han sjöng och hur ha gjorde det.
Men innan så tycker jag att Mattias har sjungit bättre än Andreas.

Hoppas bara att Marie Picasso går långt eller vinner alltihopa.


Nu ska jag tat lugnt och sen ska jag iväg och jobba.Min jobbar helg.
Men är ju ledig nästa helg,då ska vi ju till Sthlm och barnen är hos barnvakter.....tackar FIA...;)





ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

Trevlig lördag alla bloggläsare!!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

2007-11-17 @ 16:51:12
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Fia

Hade ni skoj på ishockey??
Ja, visst tar vi hand om barnen. Eller lir det kanske bara ena?
Fia

2007-11-17 @ 22:18:56
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej!
Hoppas ni haft en bra helg! Jag är bara allmänt känslig och har lärt mig att jag måste "försvara" mig emellanåt, oroa dig inte, det mesta går över lika fort det kommit! ;-)
Kram

2007-11-18 @ 06:44:04
URL: http://dmisenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0