Fredag...

Hej.
Kommer direkt ifrån skolan,har varit med Anton i skolan idag.
Så fort skolan var slut så var det direkt till stan,han var tvungen att äta nåt.
Så 2 korvar trycktes ner väldigt fort.
Det var pyttipanna,ok för mig...inte direkt A favvismat!!

I eftermiddag blir det ev soffköp,ska kolla på Mio oxå annars så blir det en likadan som mamma min har.
Ska försöka och inte säga nåt till henne,kan ju bli en rolig överraskning(hon har dator,men ännu inte internet).

Ikväll ska vi kanske vi ska på  ishockey,  nh 90 mot hammarby.....vi tycker att det är ganska kul att gå på hockey,synd bara att nh 90 är ganska dåliga just nu.


image65Ikväll är det ju idol....vems tur är det att åka ut ikväll tycker ni?
det borde väl bli Andreas tur,vi får väl se vem det blir!!

Om en stund ska jag tillbaka till skolan,jojo har utvecklingsamtal,det ska förhoppningsvis inte vara några problem.
Hon sköter sina läxor(vad jag ser hemma iallafall),hon är i skolan och det viktigaste av allt....
hon gillar att vara i skolan....

Nu ska jag kolla på andras bloggar en stund.
Kanske tittat/tittar in på just din.

Ha en bra dag.
357742-43/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha det så skoj på hockey ikväll om ni ska på det!
Vi hörs!
/Fia

2007-11-16 @ 15:17:08
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Roligt att vara med i skolan!

Trevlig helg!

2007-11-17 @ 10:20:04
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0