Fredag

Äntligen fredag,skönt(fast jag har lovat att jag ska gå in och jobba extra imorgon).
 Om en stund så kommer M hem ifrån jobbet,tänkte åka ner på stan och handla och sen skulle vi svulla i oss en

det kan vi nog vara värda då...
och sen känner vi oss som...framför Idol.
Haha...en toppen kväll alltså.


På lördag blir det skohandling(igen)men så är det,nya skor för varje väder.
Nu är det för regn och ruskväder.

På söndag så ska Anton träna och Johanna håller sig borta med Sara(vet inte vad de hittar på).
Micke och jag kanske ska greja med trädgården,vi bör ju göra det...men hur kul är det då!!

Ha en trevlig helg!!
Snälla....kommentera om ni ändå har läst detta,då blir jag jätteglad.

/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skriver väl mkt kommentarer???:)
Gott med pizza. Vi ska nog äta Tacos ikväll, verkar inte bli nån utgång!!!
Ha´t bra! O hälsa familjen!!
Hej så länge!

2007-11-09 @ 16:00:50
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Anna W

Hej!!!
Jag läser flitigt varje dag ska jag meddela.Det är du och M Uggla!! Jag vet vad ni gör...
Hos oss har det slunkit ner födelsedagsfika (min dag m budapeststubbe)och ikväll blev det bakad potatis med röror! stora kramar Anna W

2007-11-09 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0