................



Hot Myspace Generators

SKÖNT,HAR FÅTT SOVMORGON.
IDAG SKA VI ÅKA TILL BADHUSET I NYKÖPING MED BARNEN.
PASSA PÅ NÄR VI ALLA ÄR LEDIGA.
BRA ATT BARNEN FÅR ETT HÖSTLOV SÅ ATT DE KAN SAMLA LITE NYA KRAFTER SÅ ATT DE ORKAR KÄMPA PÅ FRAM TILL JUL....
JAAA,SNART ÄR DET JUL(IGEN)FÖRRA ÅRET LÅG ALLA UTAN JAG I VINTERKRÄKSJIKAN PÅ JULAFTON,INTE SÅ KUL PRECIS.
HOPPAS DET BLIR BÄTTRE I ÅR.

NU SKA JAG FIXA FRUKOST ÅT BARNEN.
HA DET BRA IDAG.

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics/
ANETTE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt o va ledig. Jag har Lollo barn här:D Vart hos dem inatt för jag skulle hjälpa dem med deras internet, men det har inte börjar fungera än.
Träffade Vera på Mc Donalds.
Ha det bra!
Kram

2007-11-01 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0