Söndag kväll...

Idag har jag jobbat(tvångsinkommenderad)efter det så bar det av för att kolla in Antons första träningsmatch i fotboll...jag kommer bli värsta skrikaren på läktaren,känner jag...haha.
Han såg så stolt ut när han sprang där på plan i sina matchkläder...bilder kommer senare.

image195Hade tänkt sparat trilogin till Thailand,men nu kunde jag inte hålla mig längre.
Alla säger att de är så bra.....har du läst dem?

Nu ska jag gå och umgås med min man...om han kan slita sig ifrån sin jobbdator;).

Gokväll mina bloggarvänner!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas ni haft en bra helg. Sa MIcke att vi inte kom åt någon servis till er? Blev så mkt i Kungens Kurva.
Vi hörs o syns!
Hälsa familjen!

2007-12-16 @ 21:30:12
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Jag har läst två av tre av böckerna. Jag gillar dem verkligen!

Kram,
AnnaSv

2007-12-17 @ 14:39:04
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0