Måndag kväll....

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Oj,måndag kväll redan!!
Den här helgen bara rann iväg,jobbat mest....men nu ska inte jobba helg förrän 11 jan-08,vad skönt!!




Läste om det här....
Shwe shwe Poppis
 
Shwe-shwe Poppis är handsydda fantasifigurer, utvecklade från barnteckningar inspirerade av äventyr i Sydafrikansk Xhosa-kultur. Ett projekt till förmån för barnen på Zola förskola i Soweto. Varje docka är unik - precis som Du.
 



http://www.emosa.se/ ............vilken bra tanke...kanske en julklapp till nån som redan har allt!!


Fick en förhandstitt av HM`s vårkollektion 2008....

Damkollektionen karaktäriseras av spännande kontraster där cerise och grönt matchas med vitt, brunt och beige.
Tycker det låter toppen bra,jag gillar ju rosa...hääärligt!!

image173image176

image174image175
Snyggt....kanske köpa nåt tills vi ska åka i mars....


I söndags började en nygammal serie igenimage177One tree hill!!
Jag är helt såld på såna här serier.....
Tycker de är så bra.

Ikväll ska jag titta på image179Micke är på innebandy och barnen har lagt sig....kanske ska leta fram en godisbit oxå(busigt).

Nu ska jag surfa vidare.....ha en bra kväll!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Fint med dina fallande tomtar:)
Här sitter man o nyser som en galning. Hoppas jag är bättre imorn när jag ska ha en liten "miniuppkörning":)
Godnatt!

2007-12-10 @ 22:06:58
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Skönt att du inte ska jobba helg på ett tag nu. Det verkar jobbigt med så långa pass som du haft i helgen.

Kram,
anna

2007-12-11 @ 11:05:37
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0