Lördag kväll


God kväll alla bloggare!!
Ännu denna lördagen har gått i julklappens tecken,jag trodde ju att vi var klara,iallafall nästan,men NEJ DÅ!
Så det var att in och trängas i Nyköping(fast jag tycker ju att det är ganska kul).

Nu sitter jag och är utsjachsad ifrån Jojos fest,jag får inte vara med och sjunga karoke och dansa...jag sjunger ju inte så bra men DANSA det kan jag(tycker jag),men hon skäms för mig....taskigt!!
Så jag får sitta här på en hård kontorsstol i min ensamhet..."snyft".
Fast jag smyger ner ibland och kikar in...haha!

När den här låten var populär så spelade jag den där hemma på min bandspelare,inspelat ifrån Tracks!!
Haha,det var tider det!
Jag har hittat vissa band ifrån den tiden när jag bodde hemma.Kul att lyssna på...

Trevlig kväll....
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0