Lördag kväll...

myspace code

Hej....

Idag har vi varit inne i Nyköping och försökt handlat julklappar,det är inte så lätt.
De lättköpta är ju redan klara....

På eftermiddagen har vi varit hos min mamma och firat henne.
Trevligt,vi har nog inte firat hennes födelsedag på 10-15 år,då har man bara ringt varann.
Så skönt att ha henne här i närheten+att inatt sover Anton över där(det är ju oxå skönt).

Jaha....idolfinal igår....
image169marie vann.....kul att rätt person vann!!(tycker jag)men jag vidhåller att Amandas framförande förra veckan med Halleluja var det bästa jag har hört i Idol...

Tänk vilka talanger det finns rumt omkring i Sverige som bara väntar på att bli upptäckta.

Imorgon börjar jag jobba 13.45 och fortsätter tills 14.00 på måndag....ojoj....vad har JAG gått med på??
Jaja,jag får stå mitt kast!!

Så det blir inget bloggande förrän måndag em....dåligt uppdaterande(det ska bli bättre).
 

Här kommer "Halleluja" från OC....en bra låt från ett bra tvprogramm!!



Haha....vilken lördag kväll vi har här hemma....jag vid en dator med hörlurar,Micke vid en och Jojo vid tv`n.....
modern social familj;).....
myspace

/Anette


Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Hahaha, jag ibland sitter familjemdlemmarna framför varsin skärm. =)

Lycka till på jobbet!

Kram
AnnaSv

2007-12-08 @ 21:10:47
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0