Torsdag=vab

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes




image321Idag är jag hemma...Anton har feber,vaknade med 39 grader.
Så det blir en lugn dag....
Han ligger på madrassen vid tv´n och dricker saft,nu är det lite bättre,fär han fick i sig lite febernedsättande.

Först hade jag tänkt att jag skulle gå och jobba,men sen så tyckte jag att det är nog bäst att jag är hemma,så jag inte tar med mig några baciller till jobbet....

Idag skulle vi egentligen åkt till Nyköping och vaccinerat barnenimage322,men de tyckte att det inte var så bra att göra det nu när han har feber.
Vi har fram till 8 feb att göa det,1 mån innan skall man ta den första.
Micke och jag är klara,vi tog våra när vi skulle till Dominkanska.

Köpte denna bokimage323,så den har jag läst och drömt mig bort!!

Ha det bra idag!!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Cissi

När ska ni åka? Kommer säkert att bli helmysigt! :)

2008-01-17 @ 11:15:21
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: AnnaSv

Stackarn, jobbigt med feber! Vilken vaccination ska ni ta?

Jag funderar på att ge våra barn twinrix framöver när de blir lite äldre. Jag har själv fått tre Twinrix-sprutor.

Krya på Er!

Kram,
AnnaSv

2008-01-17 @ 11:42:24
URL: http://annasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0