Suck...

Men hallå...ska inte den här himla förkylningen nånsin ge sig.....fått ont i halsen igen.....
Trött och hängig....och ännu mera grining!!

Känner sig jättekul ju.Fräsch som en nyponros....inte.

Idag åker granen ut,den barrar hela tiden....ibland så får den stolleryck och jättemycket bara rasar ner....micke trodde att det var fiskarna som busade runt i akvariet....min sötnos!!

Nu har jag beklagat mig,så det får räcka.

Belöningsoren,funkar bra....jag sa tillJohanna att de hade ju skött sig jättebra igår och så vill jag att det ska fortsätta....då säger hon;jamen,vi träffades ju nästan inget igår ju....jaaa,det är ju iochförsig sant,men vi bråkade ju inte allafall...haha.

Ha det bra!!
/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0