Söndag

Idag har jag varit duktig.....jag var och tränade...30 min kondition och 45 min styrka,jätteskönt(efteråt).
Jag har lovat mig själv att jag ska dit minst 2 g/v...fit for fight tills vi ska till thailand.

Igår så läste jag på http://lillanslilla.blogg.se/ (hon skriver så roligt)om hur det är att bli tonårsförälder,alla frågor och undringar man har om man gör rätt/för mycke/för litet.....
Jag är en sån "jobbig morsa"som lägger mig i det mesta,kollar skolkataloger(vem är barnet hon pratar om och framförallt....vilka är föräldrarna,haha),men jag tror innerst inne att hon gillar det....eller?
Försöker att tänka på hur jag klär mig och hur jag är....så att hon inte skäms alltför mycket....fast det gör nog barn alltid(oavsett)....kommer ihåg när min mamma skulle komma och möta mig....hon fick stå bakom servus för att inte synas.....och min snälla mamma gjorde det oxå(tror inte ens att hon ifrågasatte det).

Hur är ni mot era tonårs barn?
Bestämda?
Kompisar?

Trevlig söndags kväll...
/Anette

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det skulle vara kul om du svarar på min fråga jag har på min blogg. Frågan finns under min profilbild och texten om mig själv. Ha en trevlig kväll! ♥

2008-01-06 @ 18:41:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Annsingen

Å tack för komplimangen:) Snällt:)
Ja vad gör vi...Har städat bort det mesta av julen, har bara granen kvar. SKÖNT! Varit en sväng till min mamma o pappa där min sambo skruvat upp några hyllor i deras kök:) Lagat mat och slöat lite..Söndagar är gärna så där lite småtråkiga tycker jag..Vad gör då dom andra ..jo! Tobbe tittar på teven,Sambon spelar poker på datorn,Victoria är hos en kompis,Pontus är hos flickvännen och Isabelle i Thailand:))

2008-01-06 @ 18:59:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0