Första deltävlingen den 9 februari i Göteborg..

image276Face-84
image277Velvet
image278Christer Sjögren
image279Michael Michailoff
image280Suzzie Tapper
image282Brandur
image283E-type och Poodles
image281

Av de som man får reda på,tror jag att E-type och Velvet går vidare...
Vad tror ni??

Spännande att se vilka jokrarna blir...

Kommer att följa detta med stor glädje.

Men jag kommer missa båda andra chansen och finalen,det är lite synd!!
Får hitta nån dator där istället,svt europa kanske går att hitta...
/Anette

Kommentarer
Postat av: Mia

Skit i vad mannen tycker,vill du ha en tatuering så skaffar du det :-)
Det är din kropp!
Kram

2008-01-14 @ 20:38:01
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Tack för en gullig kommentar! =)
Jag får också kolla in nya tävlingen.
E-type & poodels är sog en stark segrarkandidat, tror jag också på förhand.

2008-01-14 @ 21:22:40
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0