Om gårdagens "chock"(att carola INTE gick direkt vidare)...

Igår kväll var det ju andra deltävlingen i melodifestivalen.....

Vissa av låtarna undrar man ju hur de kan ha gått vidare från nånting???...ska det vara de 32 bästa låtarna att hitta i sverige just nu.....
image412
som den här låten....jag bara undrar...kebabpizza??
micke låg i soffan och bara njöt när han såg min nervositet över att de ev skulle gå vidare till en final....men som tur var så blev de bara 5-a...men 5-a???

image413
och den här bruttan då??
som stod och sparkade och fick hela munnen full av "snö"....skulle det vara effektfullt??

Efter att ha lyssnat på alla låtarna så var verkligen inte Carolas låt bra....som Micke sa;"hon stod mest och skrek".

Näää,jag gillade image414..
Deras låtar var ju bra...charmiga...kanske inga direkta vinnare i en ev Schlagerfinal(som vi behöver kvala till,så vi kanske inte ens kommer så långt).

image415
Och de här gick till andra chansen....


Pappa...är DU nöjd nu??Haha...

Nu ska jag återvända till soffan....ska börja jobba 13.45(så jag måste nog vila lite nu..haha).
/AnetteHug Comments
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0