Mätt och god......och trött!

357742-4
Har kommit hem från jobbet.
Trodde Micke var hemma när jag kom hem, men han var på övning,så det var bara att ställa sig vid spisen och fixa mat.
Klart nu!!
Inget på tv idag(fotboll på 6-an,som killarna i familjen tittar på)så jag fick lite tid över att sätta mig här och skriva.
Jag är nog annars den som styr fjärrkontrollen här hemma.
Jag har vissa programm som jag helst inte missar, som "ensam mamma söker","bonde söker fru" och sen alla dessa olika kriminal programm,som "criminal minds"osv.
Jaaa,jag vet...en hel del tv blir det!

Nu ska jag kolla vart gräsklipparmannen håller hus,tror att han är i våra trakter.
Sen är det läggdags, ska fortsätta läsa min braiga bok....
/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0