Line dance...

Jaaa,det här med line dance,jag är ju "schlagerböna" som älskar att hoppa i takt till "bra vibrationer" osv,haha.....
Ohh,så nu har jag ju börjat med line dance,men det är jättekul.
Man får försöka hänga med så gott det går
,skratta,bryta ihop och komma igen...eller hur Helen?
Alltså man står där på dansgolvet och så ska man snurra och gå några steg och så plötsligt så står man åt helt fel med ryggen mot de andra....suck....
att det ska vara så himla svårt!!

Jag har hittat ett klipp ifrån en dans som vi dansar så ska ni få vad jag menar(fast då är den väldigt enkel,men måste ju ändå stampa och klappa rätt,gärna i takt till både musiken och dansen,haha)




Ha det bra!!
/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0