FN Dagen....



Idag är det ju Fn dagen, så barnen på Antons skola sjöng vid fredsträdet.
Jättefint!!
Viktigt för barnen att lära sig vad FN osv står för,för att aldrig glömma vad som har hänt och händer i världen.
Jag var i Polen för 1 år sen och då besökte vi AUSWITCH och BIRKENAU,koncentrationslägrena.
Det var väldigt lärorikt och hjärtskärande att få besöka dessa 2 ställen.
Hoppas aldrig att nåt liknande kommer att ske igen.



Jag var ju med i skolan idag....och vad jag beundrar hans lärare,hon har ett fantastiskt tålamod och jätteduktig(tycker jag)med barnen.
Hon och några andra på skolan lär ut ART(aggresive replacement training) och det överför hon även i klassen och det funkar jättebra.

Ikväll ska jag och några vänner gå på vår line-dance kurs.Vi har gått 5-6 g.



Det verkar inte så svårt,men det är inte lätt att hålla reda på danser och steg,det är höger och vänster och framåt och bakåt och slide osv osv.
De gånger man har huvudet fullt av annat,går det inte speciellt bra.Man måste vara fokuserad på det man gör.

Kul att ni  vänner tittade in och lämnade av ett avtryck här hos mig.


Kommentarer
Postat av: Desirée

Hejsan!
Känner in te många som bloggar så jag ger min utmaning till dig!!! Läs på min blogg!
Kram D

2007-10-24 @ 17:57:07
URL: http://dmisenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0