Åhhhhhhhh,jag blir snart tokig!!!

Jaha,idag så var det premiäröppnande på mediamarkt i Norrköping,så vi tänkte att vi åker dit och kollar.
Johanna tappade sin gamla mobil för nån vecka sen och vi hade tänkt att hon skulle få en ny i kombinerad födelsedag(hon fyller ju 21/12)och julklapp,men så hittade hon en där till bra pris,så vi slog till och köpte den.
                                                                                   

När vi kom hem sent på kvällen så ville ju hon packa upp den och kolla på den......ja,visst gör det,sa vi!

Och när hon öppnar kartongen,så gissa vad hon hittade...........................INGEN MOBIL!!!!!
Jag som verkligen har försökt att hålla humöret uppe idag(tycker jag)fast Anton grinade säkert 10 gånger inne i affären(pga att varför inte han fick nån ny mobil),men när vi kom hem utan mobil och 6.5 mil därifrån så blev jag inte så glad..............skit!

Så imorgon måste Micke åka tillbaka till Norrköping..........

Nu ska jag varva ner.
image17

/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad typiskt det där med telen också. Och att ni då suttit och åkt de där milen. Tråkigt!!!
Vi ses ikväll!!!
Fia

2007-10-26 @ 14:38:03
URL: http://fianz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0