Onsdag...



Ikväll det linedance träning!
Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg alla steg,men vi har säker lärt oss8-10 danser med hur många olika kombinationer som helst,ibland blir jag så tokig så man nästan skulle vilja slita av sitt hår(jaja,nästan sa jag).

Men det är himla kul och vi skrattar mycket,inte åt varann utan åt sog själv,för man hinner inte titta på nån annan.

Micke ska på floating på em en snabbis,så då ska jag tokrusa runt i skoaffär,för jag har lovat att Johanna skulle få mina gamla stövlar som hon gillade och så skulle jag få köpa nya,men jag har ju inte kommit till nån skoaffär än,vi har ingen här i stan.
Så vi får väl se om jag hittar nåt(förmodligen inte när jag måste stressa).




PAPPA,såna här önskar jag mig i julklapp!!

Lite fräck får man ju vara........kanske funkar,kankse inte!!

Ha en bra dag.
/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

såna tofflor har jag. Jättesköna. Spev på mig som är så frusen jämt.
Hoppas det gått bra på dansen:)
Vi hörs o syns!
/Fia

2007-11-14 @ 20:53:22
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0