Torsdag...


Myspace Graphics



Alltså just nu får jag vara glad om jag får iväg ett blogg meddelande per dag,hinner inte med mer.
Hoppas att ni som läser inte ger upp hoppet om mig,ska försöka bättra mig(nån gång),men har ju faktiskt ett liv oxå....fast vissa trodde att mitt liv var i det här...eller hur PAPPA????

Imorgon fredag,skönt....slappar helg!
Sen på tisdag så är vi tillbaka till verkligheten igen,barnen börjar skolan och Micke är tillbaka på jobbet igen....bara jag som har slitet hela julen....;)

Fått hem image247, image248, image249kataloger idag....tjohoooo,det är ju som julafton(igen),barnen är som jag ,slänger sig över dem.....kryssar,viker hörn,skriver listor...härligt att man kan överföra nåt på dem...haha!(stolt mamma)..

Nu ska jag nog webb surfa in på deras sidor och kolla om de har några bra erbjudanden...

Gokväll.

/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0