Torsdag

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
image166Nån som har en sån hemma??
Skulle verkligen behöva en sån till min ömma näsa....suck!!
Helt täppt igen,man kan ju bli tokig!!

Idag har Anton åkt till image167 med skolan.
Han packade sin ryggsäck med matsäck och ett helt paket coockies,så att han inte skulle bli hungrig!!
Tänk vad spännande man tyckte det var att åka på skolresa när man gick i skolan....
Hoppas att de får en bra dag.

Jag ska bara tat lugnt och ligga i soffan med  många image168 och kolla på inspelade programm.
Har hittat en ny sort"julknäck" som smakar jättegott och luktar himmelskt juligt!!
Ska spara lite åt Dig,Pappa!!

Ikväll ska jag åka iväg och jobba natt,sovande natt,så det ska jag väl klara av fast jag är snuvig!!

Ha det bra!! ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
/Anette

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Krya på dig! =)

Kram,
AnnaSv

2007-12-06 @ 10:48:15
URL: http://annasv.blogg.se
Postat av: Fia

Jag skulle också behöva en sån slags toarulle på skallen. Spec på mornarna. eller som nu.
*sniff sniff*
Kul med klassresa för honom. Minns när vi åkte dit när en annna va liten. det va ju jätteskojsigt.
Hoppas det kommer gå bra att jobba natt!
Krya på dig från mig med.

2007-12-06 @ 11:50:49
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0