Marie Picassos nya video


Jag gillar låten och hennes röst!
Hon har potential att bli nåt stort,bara hon förvaltar det här på ett bra sätt(mina professionella åsikter,haha).

Detta går att läsa i dagens expressen...
"På såväl singellistan som nedladdningslistan och ringsignallistan är dominansen total.
Men Expressen kan i dag berätta att låten egentligen ska ha varit menad för Carola Häggkvist som jokerbidrag i Melodifestivalen nästa år.Enligt vad Expressen erfar blev Carola Häggkvist mycket upprörd när hon fick beskedet om att "This moment" istället skulle hamna hos "Idol" och Sony BMG.
- Studion stod bokad och allt var klart för att Carola skulle komma och lägga på sång. Självklart blev det sura miner och ganska så livat i luckan, berättar en skivbolagskälla."

Där ser man.
/Anette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Har en son som blir 10 nästa år och en flicka som blir 12 i juni (08)

2007-12-15 @ 18:41:22
Postat av: Linn

Visst är det så! Fler unga (och äldre för den delen) tar ett stort mod till sig när dem sitter bakom datan eller är en i grupp. Ensmma eller på tu man hand hade dem aldrig vågat skriva/säga det.

Jag hade hoppats på att fler skärper sig när det gäller sådant!

Postat av: Desirée

Hej!
Så här är det, jag har inte haft nån dator och P är sur s det ville mkt till innan jag fick med den hem. Läs i bloggen så ser du läget, är rätt ok med situationen och allt vad det innebär! År 2008 är MITT år!
Kramis

2007-12-15 @ 22:16:15
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: mia dh

Hon gör denna låten toppenbra, duktig tjej. Ha en fin söndag.

2007-12-16 @ 11:37:11
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Anna

Är det bara jag som tycker att det låter mycket bättre live?
Hennes röst lät ju jättekonstig...

2007-12-16 @ 13:47:48
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0