Hopp om livet....

Usch vad trist med att få vinter......,jag som har sagt att jag är förmodligen en av de 20%som är immun mot det....haha...där fick jag!!
En så länge har ingen annan fått det.
Hoppas pappa klarar sig,för han är på väg hem nu.

Är hemma idag,för att vila upp magen,ledig i helgen,men jobbar igen på måndag(nyårsafton),jobbar dock bara till 14 och börjar 14 på nyårsdagen...blir bra pengar(storhelgstillägg) tills vi ska åka...allt extra är ju toppen,så att vi verkligen kan unna oss allt(nästan,haha)vi vill göra/ha.

image220Nu är det inte lång tid kvar....helt sjukt länge vi har väntat(iallafall jag).

Nu ska jag fortsätta städa och plocka(det kan man göra hur mycket som helst).

image221/Anette

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att du är på bättringsvägar.
När var det ni skulle åka till Thailand?
/Fia

2007-12-28 @ 12:52:59
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0