Fullt upp....

Idag börjar jag klockan 10 och jobbar till 18...fast har en paus emellan,så då tänkte jag gå och träna lite hysteriskt!!
Ikväll är det middag på Mickes jobb,börjar kl 18...men jag hoppas att vi kan komma lite senare...så det är att ta sig hem,ta en raggardusch och sen snabbt på med lite rena fräscha kläder...vilket upplägg,va??

Låter stressigt och bra...hmm,träffa barnen nån gång oxå(kanske)??.

Joo,just det kl 17 skulle vi till nyköping och image383vaccinera barnen...det får Micke göra!!
"Peppar peppar"så är barnen friska....så de kan få ta sin spruta idag....i sista stund!!

Nu ska jag äta image382.

Ha det bra idag!!

Hug Comments

/Anette

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

haha! ja ni va jätte snygga... DÅ!! och nu är vi oxå jätte snygga =) men om 20år kommer vi nog skratta om dagens frisyrer oxå! hahaha...

2008-02-07 @ 09:42:24
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Cissi

Hoppas att du får en bra dag! :)

2008-02-07 @ 10:19:03
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0